نمونه سوال, پاورپوینت, جزوه, فعالیت, کلاس نهم

۳۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود نمونه سوال درس دوم پیام های آسمان نهم

نمونه سوالات دینی کلاس نهمسلام در اینجا براتون نمونه سوالات درس دوم پیام های آسمان کلاس نهم یا همون دینی نهم رو قرار دادم برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید.









۲۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
morTaza farYabi

هشدار در مورد رشته تجربی _ تبلیغات انتخاب رشته


تبلیغات انتخاب رشته علوم تجربیانتخاب رشته یکی از مهمترین تصمیمات دوران زندگی هر دانش آموز هست چون آینده ما به اون کاملا وابسته هست که طبق اخبار انتخاب رشته به کلاس نهم منتقل شده و قطعا یک سوال مهم برای نهمی ها پیش میاد و اون سوال این هست که کدام رشته را انتخاب کنم تا از انتخاب رشته ام پشیمان نشوم.

شاید بارها و بارها از اطرافیان شنیده باشید که برای فلان رشته کار نیست و اگه دنبال کار هستی برو رشته علوم تجربی چون همیشه براش کار هست و چیزی هم که تو ایران زیاده آدم مریضه خنده 

اما یک جواب دندان شکن هم داره که آخه چقدر این جامعه پزشک نیاز داره! چون انگار این روزا همه میخوان پزشکی بخونن! ، از نظر من اگر همینجوری پیش بره در آینده میلیونها __پزشک بیکار__ خواهیم داشت یا اینکه به دلیل بیش از حد بودن پزشک ها یه کارگر ساده از یه پزشک بیشتر درآمد خواهد داشتخنده

انتخاب رشته صحیح

به همین دلیل تاکید می کنم در انتخاب رشته محتاط باشید! سعی کنید طبق آمار ، علاقه و تواناییتون رشته خودتون رو انتخاب کنید و به دام تبلیغات گسترده رشته علوم تجربی نیفتید!

من نمیگم این رشته ، رشته بدی هست یا اینکه در آینده براش کار گیر نمیاد چون ممکنه شما این رشته رو انتخاب کنید و در اون موفق هم باشید و به هدفتون هم برسید. اما این مطلب صرفا یک هشدار بود که به دام تبلیغات انتخاب رشته نیفتید.

توجه کنید که این مطلب نظر شخصی بنده در این زمینه هست و شاید قابل استناد نباشد! اما به خودتون اجازه فکر کردن درباره این مطلب رو بدید.

منبع : نمونه سوالات کلاس نهم

۱۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
morTaza farYabi

اصطلاحات انگلیسی به همراه معنی فارسی آن

۲۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

ریاضی را چگونه بخوانم؟

چندی پیش با یکی از دانش‌آموزانم که در مقطع هفتم است جلسه‌ی مشاوره‌ای داشتم، او سر صحبت را این گونه باز کرد: «عملکرد من در درس ریاضی بسیار ضعیف است. چگونه می‌توانم سؤالات درس ریاضی را تمرین و حل کنم؟»


به او گفتم: «با توجه به این‌که درس ریاضی با حل مسئله سروکار دارد باید با حل تمرین‌های زیاد به نتیجه برسی و گام به گام پیش بروی. ابتدا باید مباحث کتاب درسی را خوب بخوانی و تمام مثال‌ها و تمرینات آن را خوب حل کنی. سپس برای تمرین و تکرار بیش‌تر به سراغ حل تمرینات مختلف از کتاب کار و کتاب پرتکرار بروی. برای حل آن‌ها نیز باید صورت سؤالات را دریابی و بدانی که مسئله از تو چه چیزی می‌خواهد تا به درک درستی از مسئله برسی؛ سپس زمانی که تسلط کافی در تمرینات تشریحی به دست آوردی به حل سؤالات تستی از کتاب آبی بپردازی و آن‌ها را به صورت تشریحی و مرتب حل کنی و اشکالات خود را از طریق معلم یا دوستانت برطرف کنی.»

منبع کانون

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کیان حدیقی

نکات مهم در شروع سال تحصیلی

اکنون آغاز سال تحصیلی است. هر تصمیمی که در مورد مطالعه داشته باشید در نتیجه‌ی کنکور و حتی امتحانات نهایی تأثیر مستقیم دارد. سعی کنید موارد زیر را اجرا کنید:


درس هر روز را همان روز بخوانید. اگر ما درس هر روز را همان روز بخوانیم یک ساعت وقت لازم دارد و اگر برای دو روز بعد موکول کنیم دو برابر و اگر برای هفته‌ی بعد موکول کنیم انگار یادگیری انجام نشده است. پس سعی کنید حتی‌الامکان درس هر روز را در همان روز بخوانید.


ساعت مطالعه‌تان را به حد ایده‌آل برسانید. کنکوری‌ها حداقل هفته‌ای 50 ساعت و گروه پایه 30 تا 45 ساعت مطالعه داشته باشند.


سعی کنید تنوع در خواندن داشته باشید. روزانه حداقل دو درس تخصصی و یک درس عمومی بخوانید.


سعی کنید به‌تدریج ساعت مطالعه‌تان را بالا ببرید.


حتماً دفتر برنامه‌ریزی را پر کنید؛ زیرا شما را منظم‌تر کرده و باعث ایجاد تعادل در برنامه‌تان خواهد شد.


خود را همگام با برنامه‌ی راهبردی کنید.


از همین امروز شروع کنید و کار را به فردا نگذارید.

منبع کانون

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کیان حدیقی

نمونه سوال درس یک انگلیسی نهم


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

دانلود کتاب کمک آمورشی نهم



۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

دانلود پاورپوینت آموزش درس یک و دو و سه انگلیسی نهم

منبع : نه سوال

   

          

موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

دانلود پاور پوینت درس دوم انگلیسی نهم


۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
admin

.

موافقین ۱ مخالفین ۰
امیرحسین ملتفت رودی